Policja organizowała imprezę, a gmina sponsorowała catering
Mimo że od otwarcia nowego Komisariatu Policji w Jabłonnie minęło ponad półtora roku, dopiero teraz okazało się, że za catering po oficjalnej uroczystości zapłacił Urząd Gminy. Dlaczego koszty pokryto z gminnych pieniędzy, skoro gospodarzem była policja?
W sprawozdaniu budżetowym za 2014 rok, które zostało przedstawione w połowie bieżącego roku, można przeczytać, że jabłonowski urząd poniósł koszty usługi cateringowej w nowym Komisariacie Policji w Jabłonnie. Jak okazało się, wydano na ten cel 3750 zł.
– Poprzednie władze gminy Jabłonna zdecydowały o partycypowaniu w kosztach uroczystego otwarcia komendy. Gmina Jabłonna uczestniczyła w budowie komisariatu przez cały czas trwania prac – informuje Michał Smoliński z Urzędu Gminy.
Przypomnijmy, otwarcie komisariatu odbyło się 8 stycznia 2014 roku. W uroczystościach uczestniczyli m.in. Wojciech Olbryś, zastępca komendanta głównego policji, Dariusz Działo, szef stołecznych policjantów, Jacek Kozłowski, wojewoda mazowiecki, Wojciech Woropaj, dyrektor Departamentu Nadzoru Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, Jan Grabiec, starosta legionowski i wójt Olga Muniak.
Jabłonna Dla Mieszkańców, fot. policja.pl