Internauci komentują. „Jak długo będziemy tolerowali tę propagandę?”

Wójt Chodorski pochwalił się, że Urząd Gminy Jabłonna obsługuje mieszkańców jeszcze sprawniej niż przed pandemią, zaś swoje urzędowe sprawy przyjeżdżają tutaj załatwiać także interesanci z Warszawy. Swoimi spostrzeżeniami postanowili podzielić się również mieszkańcy. – Urząd Miasta Legionowo działa od początku pandemii normalnie i interesanci z Jabłonny tam załatwiają sprawy od ręki. Można, tylko trzeba chcieć. Podpisano – interesantka z Jabłonny, która nie doczekała audiencji w swojej gminie – komentuje p. Joanna.

Od początku pandemii wielu mieszkańców gm. Jabłonna narzeka na trudny dostęp do Urzędu Gminy. Często dochodziło do sytuacji, że jeżeli ktoś nie umówił się telefonicznie lub mailowo na spotkanie z urzędnikiem, nie był wpuszczany do budynku. Ten temat był wielokrotnie poruszany na sesjach Rady Gminy, jak i w miejscowej prasie.

Zdaniem wójta obsługa mieszkańców poprawiła się. Jarosław Chodorski zauważył, że nawet podczas pandemii interesanci z innych gmin decydują się na przyjazd właśnie do Jabłonny, mimo że te same sprawy mogą załatwić w każdym magistracie na terenie Polski. – Urząd działa, działał i będzie działał w takim samym zakresie przed, w trakcie i po pandemii – mówił wójt.

Swoimi spostrzeżeniami postanowili podzielić się również mieszkańcy.

– Szkoda, że wójt nie pochwalił się ile trzeba czekać na odpowiedź pisma skierowanego do gminy. Jak długo będziemy tolerowali tą propagandę? – pisze p. Mariusz.

– A to dlaczego jako mieszkańcy gminy musimy się zapisywać dwa tygodnie wcześniej na wizytę np. w sprawie złożenia wniosku o dowód. Brawo dla wójta – zauważa p. Paweł.

– Szkoda ze na maile nie potrafia odpowiedzieć w terminie – komentuje p. Patrycja.

– 2 tygodnie oczekiwania na wizytę żeby załatwić meldunek. Czy ja wiem czy jest się czym chwalić – zastanawia się p. Daniel.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *