Będzie więcej pracowników na poczcie

Dzięki komentarzom naszych czytelników, Poczta Polska zamierza zwiększyć liczbę pracowników w placówce w Jabłonnie. Mieszkańcy narzekali na złą jakość usług świadczonych przez jabłonowską pocztę.

W połowie listopada zapytaliśmy, jak mieszkańcy oceniają pracę poczty w Jabłonnie. Okazało się, że w zdecydowanej większości opinie były negatywne. Nasi czytelnicy narzekali na długie kolejki, listy przychodzące po kilkudziesięciu dniach lub nawet w ogóle czy zostawianie w skrzynkach awizo, mimo obecności lokatorów w domach. Więcej w artykule „Jak działa poczta w Jabłonnie?”.

– W placówce pocztowej w Jabłonnie w bieżącym roku zwiększyliśmy liczbę etatów. Korzystaliśmy ze wsparcia pracowników z okolicznych placówek. Na koniec 2015 roku dostosowaliśmy godziny pracy do potrzeb klientów. W wybrane dni funkcjonuje nawet od 8:00 do 20:00. Z myślą o poprawie warunków obsługi klientów planujemy kolejne zwiększenie liczby etatów w tej placówce – informuje Biuro Prasowe Poczta Polska.

Dużo mniej negatywnych opinii pojawiło się na temat poczty w Chotomowie. Tam zmian nie będzie.

– W filii w Chotomowie zwiększyliśmy służbę obsługi klientów w lipcu ubiegłego roku. Wcześniej wydłużyliśmy godziny pracy tej filii średnio o blisko 3 godziny dziennie. Działania Poczty Polskiej mają poprawić dostępność do usług pocztowych w gminie Jabłonna tak, by spełnić oczekiwania klientów – dodaje Biuro Prasowe Poczta Polska.

Jabłonna Dla Mieszkańców